NORISK Software ook Top Dutch

Een opmerkelijke campagne onder de naam ‘Top Dutch’, die zich aanvankelijk richtte op het verleiden van Tesla om naar Noord-Nederland te komen, krijgt een vervolg. Gisteravond waren we uitgenodigd op TT circuit Assen voor de presentatie van de derde Top Dutch campagne. Deze campagne – codenaam Electrify – is de laatste die gericht is op Tesla en werd gepresenteerd door o.a. de gedeputeerden van de drie noordelijke provincies, Sander de Rouwe, Henk Brink en Patrick Brouns.

Top Dutch focust zich de komende twee jaar met andere campagnes op een nieuwe ambitie: Noord-Nederland als vierde mainport van Nederland profileren op het gebied van vergroening en digitalisering. En hiervoor gaat NORISK Software een bijdrage leveren in samenwerking met o.a. IWCN, NOM en WTC Leeuwarden in de projectgroep Top Dutch Talent. We gaan de komende periode bouwen aan een eerste versie van een interactieve, digitale kaart met een weergave van buitenlandse bedrijven in de regio, één weergave met bedrijven waar internationals (kunnen) werken en één met de verschillende landen waar Noord Nederlandse bedrijven naar exporteren.

 

 

Categories:

Nieuws, Projecten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

×
Hallo, wij zijn bereikbaar via Whatsapp. Groet, Erwin.